موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Nuvole Bianche

عالیه...

تنها توضیحی که دارم!

از پیانیست ایتالیایی Ludovico Enaudi

download it




Apocalyptica

دو سه روزه این آهنگ رفته رو اعصابم!

یعنی فقط هی میذارم پشت هم پخش شه

هیچی دیگه گوش نمیدم

ویولنسل...

از گروه فنلاندی Apocalyptica

این گروه بیشتر برای اجرای کار های گروه ِ متالیکا با ویولونسل معروفه!

ولی این قطعرو من از همه کاراشون که شنیدم بیشتر دوس داشتم

امید وارم لذت ببرید

7th Symphony

09.Sacra

kbps 320     download it



Yumeji's Theme

یه آهنگ فوق العاده و معروف وشنیدنی که خیلی تو تبلیغات و صدا و سیما ازش استفاده میکنن...

خودم چند وقتی بود دنبالش بودم!

ویولونی زیبا و دلنشین داره ...

با تشکر از دختری از سیاره قَنطورس برا پیدا کردن این آهنگ.


download it


پیش درآمد ِ برف

فقط گوش کنید و لذت ببرید...

واقعا عالیه

آلبوم Night Book

اثر Ludovico Enauodi پیانیست ایتالیایی


download it







Yann Tiersen_Le Jour Davant

توی موسیقی های فانتزی و مینیمال ،یان تیرسن واقعا استاده ....

این آهنگ از زیباترین فانتزی های شنیده شدس(که من شنیدم البته!)

خوشتون میاد حتما دانلود کنین



download it


Kiss The Rain

بوسه باران...

یه اثر خیلی احساسی و زیبا...

یه سولو پیانوی بی نظیر از Yiruma

download it




The Doges Palace

قلعه ی سگ ها...!

یکی از پر هیجان ترین و شاد ترین موسیقی هاییه که من شنیدم...

از دستش ندین

اثر Mike Oldfield

آهنگساز خلاق انگلیسی

download it 



Bever

این آهنگ ازون آهنگایی که هرچقدر گوش بدم بهش خسته نمیشم...

یروز از ساعت 3 تا 6-6:30 همین آهنگ چهار دقیقه ای داشت هی تکرار میشد تو اتاقم  بدون این که ذره ای احساس خسته گی کنم!

ریتم ملایم و روونی داره...

اثر پیانیست ایتالیایی Ludovico Enaudi...

از آلبوم In A Time Lapse ...(در گذر زمان)

محصول 2013 ...

download it

*راهنمای دانلود:

صفحه ای که باز میشه دوتا لینک داره یکی بالای صفحهست که تبلیغاتیه...

از لینک دوم که پایین تره استفاده کنین

Freedom Fighters

جنگجویان آزادی...

این ترکو از آلبوم Invincible گروه Two Steps From Hell انتخاب کردم براتون.

این موسیقی برای یه کلیپ با همکاری ناسا(؟) ساخته شده که من اول کلیپ رو دیدم بعد توی این آلبوم اتفاقی پیداش کردم!

حتما اول کلیپو ببینین مو به تن آدم سیخ میشه وقتی میبینه این کلیپو!

فیلم ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) از زمینه،دور زمین میچرخه توی شب!واقعا خیره کنندس

-دوستان اگه LED یا LCD تو منزل دارن کلیپو بریزن رو فلش تو تلویزیون ببینن تا هم عظمتش بهتر معلوم شه هم کیفیتش!

مدت زمان کلیپ حدود 3 دقیقست کیفیتش 720p حجمش حدود 35 Mb

مدت زمان آهنگ حدود 3 دقیقست کیفیتش 320Kbps حجمش حدود 7 Mb



clip: download link

track: download link








They Made History

آنها تاریخ را ساختند....!

این آهنگو فقط برا دل خودم میذارم خیلی دوست دارمش...

بنظرم موسیقی خیلی با عظمته!

از گروه دانمارکی-سویدی bliss


download it