موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

...The Last Man

این آهنگو قبلا هم گذاشته بودم اینجا.

الان احساس کردم جاش خالیه ...

دوباره پُستش میکنم.

هنوز آهنگی تاثیر گذار تر پیدا نکردم.


The Fountain

The Last Man


download it


World Without End

یه موسیقی تریلر فوق العاده...

از دستش ندید

جدا زیباست

از گروه Brand X Music


download it



Dream Within A Dream

رویا در رویا...

آهنگی که شاید خیلی جدید نیست

ولی جز معدود کارای زیبای آلبوم Inception ــه

پیشنهاد میکنم اگه فیلمو ندیدین حتما ببینید

بسیار زیبا

بیشتر فیلم ، کمتر موسیقی

اثر Hans Zimmer


download it



High Heels

کفش پاشنه بلند!

یه دسته از آهنگا هستن برا من که یه دوره ی خاصی از زمان ، خیلی تو اوجن.

بعد از مدت دیگه خیلی سراغشون نمیرم.

این آهنگ ازون دستس!

یه حس خاصی داره فضاش

اثر لودوویکو ایناوودی پیانیست ایتالیایی

آلبوم Islands

محصول 2011


download it




Les Enfants

کوتاه و غم آلوم

اثر Armand Amar

زیباست


download it



Prelude

نوایی غم گین از یانی...

1999


download it



On The Wire

یه کار ِ نسبتا فانتزی دیگه از یان تیرسن.

محصول 2013 از آلبوم ِ Everything Calm

اسم ترک به معنی ِ بروی بنده ...

حس ِ تعلیقو به خوبی احساس خواهید کرد!


download it



Pink Panter

تم اصلی پلنگ صورتی


ساخته Henri Manchini


download it




La Boulange

یه آهنگ شاید متفاوت از آثار معروف ِ یان تیرسن.

کار ِ قشنگیه با اینکه گیتار برقی داره!


download it




Hole_Main Theme

یه شاهکار فانتزی و راز آلود از Clint Mansell


download it