موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

On The Wire

یه کار ِ نسبتا فانتزی دیگه از یان تیرسن.

محصول 2013 از آلبوم ِ Everything Calm

اسم ترک به معنی ِ بروی بنده ...

حس ِ تعلیقو به خوبی احساس خواهید کرد!


download it



نظرات 2 + ارسال نظر
milad چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 18:16

age mishe terak hay dg i roo az in albom baz bezarid mamnun

در آینده ای نزدیک ایشالا ...

milad یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 15:23

b nazar mirese k nemishe in ahangoo download kardesh mishe dorustesh konid mamnun misham

سلام؛
لینک اصلاح میشود
شرمنده فک کردم پست دیگرو رو میگید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد