موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Nefeli

یه پیانوی نمکین از ایناوودی

آلبوم Eden Roc

1999

از دستش ندین


download it




The Woman In The Snow

بعد از مدتی یه آهنگی شنیدم،که نمیتونم قطع کنم پخششو!

دست ِ والا درد نکنه...

اثر Paul Cardall

2013

* دانلود آلبوم کامل از والا موزیک


download it





*داستان زندگیش

Love Is Cruel

عشق ظلم است...

کار ِ 2013 کلاینت منسل در فیلم ِ Filth.

کار ِ بدی نیست 

بی صبرانه منتظر آلبوم 2014 فیلم ِ نوح هستم

یه همکاری دیگه با دارن آرنوفسکی

باید چیز خوبی از آب در بیاد

download it




Due Tramonti

Due Tramonti

از آلبوم Eden Roc

اثر ِ پیانیست ِ ایتالیایی Ludovico Enaudi

عالی!

download it





Eden Roc

از آلوبم های قدیمی لودوویکو ایناوودی یه ترک پیدا کردم فوق العاده بود.

یعنی آلبومش کلا عالی بود

حالا نم نمک میذارم ترکاشو

این اولیشه

از آلبوم ِ Eden Roc

با نام ِ Eden Roc

اثر Ludovico Enaudi پیانیست ِ ایتالیایی

محصول 1999


download it





Primavera

بهار....

از پیانو های دلنشین و امید بخش!

اثر ِ پیانیست ِ ایتالیایی Ludovico EnaUdi


download it




528491

از موسیقی متن فیلم ِ فوق العاده ی Inception.

ساخته ی هنس زیمر.

هم فیلم هم موسیقیش یه فضای خاصی داره ؛ احتمالا دیدین همه فیلمو .

این شماره هم اون رمز ِ ساختگی ِ که برای نا خود آگاه ِ اون طرف ساختن.


download it




Voyage

سفر ِ دریایی...

یانی ، آهنگسازیه که من باهاش به دنیا موسیقی بی کلام وارد شدم.

ولی به قولی خرمون که از پل گذشت دیگه فراموشش کردیم!

از معدود کار های نسبتا جدیدشه که پسندیدم .

  

download it




Shake It Out

این گروهو تازه کشفش کردم.

چهار تا نوازنده ی زن داره کلا!

ولی کاراشون زیباست

سه تا ویولون و یه دونه ویولونسل

این کاری که گذاشتم براتون از آلبوم 2013 ــهشونه

تو این آلبوم بیشتر اومدن  بیت های موسیقی های معروف ِ خواننده های پاپ رو اجرا کردن

کارای جالبیه

مثلا Set Fire To The Rain از Adele 

خوشتون میاد از دستش ندید.




download it




*دانلود آلبوم ِ کامل از بی کلام موزیک                دانلود

Pan's Labyrinth


خیلی زیبا و حزن انگیز...

خودم ازین ترک خاطرات ِ زیادی دارم

از موسیقی متن ِ هزار توی پَن انتخاب کردم براتون تولید 2006 اسپانیا

موسیقی متن ِ این فیلم تو اون سال به همراه ِ موسیقی متن ِ Fountain نامزد اسکار شدن.

و هیچ کدومشون نبردن جایزرو!!

ساخته ی Javier Navarrete

/موسیقی ضمینه وبلاگم از همین آلبومه/


download it