موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

نگهبانان زمین!

این یه ترک حماسی از گروه two steps from hell هست...

کلا کار این گروه ساخت موسیقی تریلر فیلم ها و بازی هاست.

این یکی از بهترین کاراشونه .



download it

اندوهی عمیق ...

آرماند آمار ازون آهنگسازاییه که ساز تخصصی دارن.

سازشم ازون سازهای بادیه که خیلی سنگینن و غم زیادی دارن.

اونایی که میگن ایشالا هیچ  موقع غم نداشته باشین ، چرت میگن...

غم لازمه ی زندگیه!

"هر کس روزنه ای سوی خداست... اگر اندوهناک شود،اگر بشدت اندوهناک شود "                   مصطفی مستور



download it

تیتراژ ابتدایی سریال مادرانه ساخته کارن همایونفر

من خودم همیشه بیشتر از اینکه به سریال نگاه کنم ،به تیتراژ اولش گوش میدم....

این یکی واقعا زیباست.

اثر کارن همایونفر


download it

Mother night

شب مادر!

یه تکنوازی پیانو عالی از یانی...

از دستش ندید

download it



لطفا نظراتتونم بگین ببینم این چند تا پستی که گذاشتمو دوس داشتین یا روالو تغییر بدم

ممنون از همتون

(Schindle's List (Main Theme

چیزی نمیگم 

گوش کن فقط بیبین چیه!

download it

همیشه تازه است برام(La Valse d_Amelie version orchestre)

اینم یکی از زیبا تریناس...

یه زمانی کلا فقط همینو گوش میکردم!

yann tiersen یکی از خلاق ترین آهنگ سازای دنیاست تو بقیه پستا دوباره میبینیدش

La_Valse_d_Amelie__version_orchestre

download it

اولین و بهترین...

ِDeath is the road to awe

این اولین آهنگیه که میخوام بذارم براتون.

بنظرم بهترین آهنگیه که نوع بشر تا الان ساخته!

فیلم Fountain رو حتما ببینین...

دیدتون نسبت به مرگ عوض میشه.

download it