موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

اولین و بهترین...

ِDeath is the road to awe

این اولین آهنگیه که میخوام بذارم براتون.

بنظرم بهترین آهنگیه که نوع بشر تا الان ساخته!

فیلم Fountain رو حتما ببینین...

دیدتون نسبت به مرگ عوض میشه.

download it

نظرات 3 + ارسال نظر
J.A جمعه 23 آبان 1393 ساعت 13:57

به نظر من کلینت منسل تو این قطعه موسیقی بسیار زیبا خواسته به نوعی آشوب و اضطراب رو به شنونده منتقل کنه. بسیار ممنونم که لینک دانلود رو گذاشتید.

خواهش دارم...

بیتا شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 13:57 http://mylovelyviolin.blogfa.com

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی دارییییییییییییییییییییی

حجمش خیلی زیاده!! ولی بازم این لینکه دانلود نشد.همش چند ثانیه ش اومد :( خیلی دوس دارم دانلودش کنم.
بازم سعی می کنم الان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد