موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

َشهر بهشت

"دی در گذار بودیم ..."


Olafur Arnalds




+ فعلا تا کنکور خدا نگه دار.



download it







نظرات 7 + ارسال نظر
سروش پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 22:50

از تو والا با وبلاگت آشنا شدم.....نگاهت به موسیقی نگاه من بود.......و این خیلی منو شوکه کرد تا حالا همچین کسی رو ندیده بودم

منم ندیدم هنوز :)

مسعود جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 22:27 http://neyestaaan.blogfa.com

اقا دمت جوش.
حتی یه قاشقم احتمال نمیدادم انقد زود به خواستم برسم.
خداییش حرف نداری.جدی میگما
دعات میکنم همیشه
یا علی

خواهش آقا،
علی یارت

مسعود جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 12:43 http://neyestaaan.blogfa.com

سلام رفیق عزیز.خیلی حال میکنم با آهنگات.دنبال یکی میگشتم که انقد علاقه داشته باشه به کارای بی کلام و اطلاعاتش قوی باشه.
من دنبال یه آهنگی میگشتم ، میخواستم راهنماییم کنی.توی قسمت 24 مستند arrival توی دقیقه ی پنج و ثانیه ی بیستمش وقتی داره بنلادنو نشون میده ، یه زیرصدای زنه ، من دنبال اون میگردم شدید.فک کنم خودتم خوشت بیاد.عاجزانه ازت میخوام بهم بگی چطوری گیرش بیارم.بهم ایمیل بزن.اینم شمارمه.اس بده که بهت زنگ بزنم.مرسی رفیق.09353866095

سلام،
Long Long Time Ago
خاویر ناواته
هزار توی پن
زیباست!

مهسا جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 14:08

وبلاگت به جرات میتونم بگم بهترین وبیه که بهش سر زدم با توجه به این که عاشق موسیقیم!! پلی لیست وبتم عالیه الان چن وقته وبت رو باز میکنم با موزیکای پلی لیستش به بقیه کارام میرسم. گلچینه واقعا عالیه! امیدوارم تو کنکور هم موفق باشی!

ممنون
نظر لطف شماست
ایشالا!

shiva جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 19:06 http://shiva-violet.persianblog.ir

در درون ناخودآگاه من ، سورئالی جاریست
فمینیسم ها ، زن ها را برده کرده اند و مترسک ها با کلاغ ها دوست شدند.
آدم ها ، وفادارترین حیوان های جهان اند و سگ های دیکتاتور ، در تلاش اند تا دموکراسی برقرار کنند.
کوره های آدم سوزی ، تولید مثل می کنند و حس نفرت و انتقام گیری ، جایزه ی صلح نوبل می گیرد.

امروز در درونم ، هیچکس ، جای خود نیست…
امروز ، درونم ، پر از آشوب و خستگی است

+موفق باشی...

شب دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 17:56

خیلی زیبا بود، ممنون

خواهش دارم ...

ر. دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 15:59 http://www.ghilmazh.blogfa.com

روزهای کنکور را به زور آهنگ های اینجا قورت می دهیم ما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد