موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Xibalba

این ترک از آلبوم ِ بی نظیر ِ The Fountain جا مونده بود...

بین این چهار کاری که از این آلبوم گذاشتم این در رتبه ی چهارم قرار میگیره

ولی رتبه ی چهارم ِ این آلبوم از خیلی از رتبات ِ یک ِ ّبقیه آلبوما سر تره برا من

فضاش شبیه ِ The Last Man ــه 

پر از احساس

لذت ببرید 

download it





An Unfinished Life

از البوم 2013 گروه ِ Audiomachine 

Tree Of Life

این گروهم تریلر و اینجور چیزا میسازه موسیقی حماسی و فاخری داره

خودم به شخصه لذت بردم...


download it







*دانلود ِ آلبوم ِ کامل ِ این گروه از والا موزیک              دانلود آلبوم کامل

سقوط

آهنگی که بعید میدونم همه خوششون بیاد...

پیانویی نسبتا خاص داره

ولی احساسشو به خوبی انتقال میده

اثر یان تیرسن

Le Chute

download it




تجربه

در سفر بودم...

تجربه ای بس عالی و پر خاطره!

آهنگی با همین نام (تجربه) براتون میذارم اثر ِ Ludovico Enaudi

 Experience

In A Time Lapse

کمی افراطی و پرشور!

download it


Epilogue

از ساز ِ مورد علاقه ی من!

ویالونسل

از گزوه ِ فنلاندی ِ Apocalyptica

یه خورده غم گین و سنگینه و در عین حال ریتم حوصله سر بری نداره.


*به دلیل سفر تا حدود دو هفته دیگه آپ نمیشه اینجا


download it




کشتی شکستگانیم...

قرار بود آهنگ بی کلام بذارم اینجا...

ولی خب رفیقم یه آهنگی بهم داد که نمیشد ازش گذشت!

به سپیدی ِ صلح

سالار عقیلی


download it






*منبع: www.doostiha.ir

To Zucchabar

از موسیقی متن ِ فیلم ِ شاهکار ِ گلادیاتور...

فضایی آکنده از احساس و حرکت...

هر موقع این ترکو گوش میدم ،یه میدون جنگ برام تداعی میشه که سپاه  در حال شکسته!

همین


Hans Zimmer


download it



هیجان...

یه اثر زیبا و هیجان انگیز اثر رابرت مایلز(؟)

این ترکو نتونستم دوباره پیدا کنم ،یعنی مطمئن نیستم اثر رابرت مایلز باشه ...

به ما این طوری گفتن!

مهم نیست

لذت ببرید

download it




ٌWhy Do We Fall ?

ازین به بعد این وبلاگ فقط برا دل ِ خودم آپ میشه

گفتم خبر داشته باشید فقط...


چرا میفتیم؟!؟

چون از مرگ نمیترسیم

اثر Hans Zimmer

کوتاه و تاثیر گذار


download it




کمی خاص تر

یه موسیقی ، که شاید یه خورده تازه باشه مدلش براتون ولی چون از کلاینت مانسل هست...

عالیه

لذت ببرید


download it