موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Only The Winds

از آلبوم 2013 ـــَش،

For Now I Am Winter

تو سایت خودشم جز ترک های انتخاب شده از آلبومشه ...

ولی بنظرم ترک های بهتری داشت برای انتخاب


download it



نظرات 2 + ارسال نظر
گل بارون زده سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 20:35 http://nab-poems.blogfa.com

سلام.مثل همیشه عالی ....
فطعه ای از فیلیپ گلس هست که استاد مهرجویی این قطعه رو در تیتراژ آغازین فیلم درخت گلابی به کار برده اند من زیاد دنبالش گشتم ولی بهش دسترسی پیدا نکردم در صورت امکان این قطعه ی زیبا رو برای دانلود بگذارید و یا حداقل نام اون رو عنوان کنید
موفق باشید

سلام...
ممنون
اینترنت یه چند وقتیه قطعه!
وصل شد و اگر پیدا شد میذارم برا دانلود

اله شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 23:29

تا اونجایی که من گوش دادم این یکی از بهترین هاشه...
یه احساس خوبیه... احساس سکون و سکوت و در عین حال یه چیزی تو وجودت هی جمع میشه و میشه و شاید میخواد منفجر شه بعدش...

باید دوباره گوشش کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد