موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

...And They Escaped Weight Of Darkness

نابغه ایست برای خود ...

تا مدتی فقط از Olafur Arnalds اینجا قرار میدم.

خیلی دنبال همچین سبکی میگشتم

فوق العادس


download it




نظرات 1 + ارسال نظر
اله جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 18:38

ااااا ... مدیریت محترم، جناب اقای علی :)... دارم یاهات هم عقیده میشم نسبت به Olafur Arnalds، به قولت سبکش مورد پسندمه...میدونی خیلی قشنگ از تلفیق سازها رو در عین ارامش شون استفاده کرده ...وقتی سایت رسمی اش رو چک کردم، آنلاین گوش میکردم مثلا اهنگ only the wind خیلی خوشم اومد و البته بقیه البوماش... مرسی

خواهش دارم ....
حالا میذارم بقیه کاراشو ،
چه میکنه ...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد