موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Nefeli

یه پیانوی نمکین از ایناوودی

آلبوم Eden Roc

1999

از دستش ندین


download it




نظرات 1 + ارسال نظر
سید علیرضا چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 01:44 http://productdesigner.ir

سلام دوست من، از اینکه این آهنگ های زیبا رو منتشر میکنی ازت ممنونم. این روزا کم کسی وبلاگ شخصی داره و اکثرا به شبکه های اجتماعی رو آوردن؛ برای همین برات کامنت گذاشتم تا باز اشتیاق داشته باشی وبلاگت رو به روز کنی و از این کار خسته نشی. در واقع این یه نوع خسته نباشید گفتن مدرنه! پس خسته نباشی! ;)

ممنون لطف دارید،
همین بودنتون دلگرمیه برا ادامه کار
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد