موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

مرثیه ای برای یک رویا-Requim for a dream

این اولین ترکی بود که از کلاینت مانسل شنیدم ،یعنی ازین جا بود که کلا رفتم تو نخش!

این ترک اختصاصی شده برای فیلم ارباب حلقه هاست ،اصل تم برای فیلمیه با همین نام با کارگردانی دارن آرنوفسکی(کار گردان چشمه)...

فک کنم حد اقل یبار شنیده باشینش... ولی نه از نزدیک!

جو:مرموز ،حماسی


download it


نظرات 2 + ارسال نظر
M.H.B شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 01:58 http://www.parsan.blogfa.com

سلام
کارتون عالیه
یه زمانی فقط موسیقی بی کلام گوش میدادم
الانم عاشقشم مخصوصا این آهنگ
خوشحالم که وبلاگ تخصصی در این مورد هست
ممنون

shiva چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 14:38 http://shiva-violet.persianblog.ir

salaaaaaaam azizam
man asheghe music bi kalamam
mersi az davatet vaghan khoshalam kardi
ba ejaze linket mikonam

سلام ...
ممنون خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد