موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Some Thing To Fight For

موسیقی تریلر فیلم آیرن من سه...

موسیقی بسیار زیبا و تاثیر گذاری داره.

هنوز ترجمه خوبی برا اسمش پیدا نکردم!

معادل سازیش تو فارسی به صورت روون سخت بود برام

شما اگه تونستید ترجمه کنید اسمشو بگید ، ما هم خوشحال میشیم!



download it



نظرات 2 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 18:03

سلام، وقت شما بخیر
ترجمه قطعه اینه :"جنگیدن به خاطر چیزی" (مثلا جنگ برای کشور یا شرف یا هر چیز با ارزش).
امیدوارم کار خوبتون رو ادامه بدید. متشکر

ممنون دوست ِمن،
معادل روان فارسی به نظر نداره
مفهومش روشنه!
به هر حال ممنون

nana جمعه 6 دی 1392 ساعت 01:50

باسلام و تشکر از سایت عالی تون
بنظرم برای این موسیقی: "Some Thing To Fight For" اسم "چیزی برای جنگیدن" ترجمه مناسبی باشه

نه خب.
اون for ِ آخرش بی ترجمه موند.
یه it آخر جمله به قرینه معنوی حذف شده
ترجمه روانی تو فارسی نداره به نظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد