موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Semmer 78

روایت یک داستان ...

از آثار نِکوی Yann Tiersen ــه

از آلبوم Good Bye Lenin


download it



نظرات 3 + ارسال نظر
mamad چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 15:29

ایول داداش عجب سلیقه ای داری بهت تبریک میگم !!!! دیشب تموم اهنگاتو زیر و رو کردم به وجد اومدم از سلیقه ی خوبت !!! موفق باشی !!! در ضمن از این Alihan Samedov هم بذار !!! اهنگای جالبی داره !!!!

یه نگاه بندازم چشم!
ممنون

علی چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 00:56

همین الان با سایتت آشنا شدم... اول که بوکمارکت کردم... و داره خوشم میاد.

چه خوب !

ویدا دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 14:55 http://instrumentalmusic.mihanblog.com

دوست عزیز سایت شما تو وبلاگ ما لینک شده خوشحالمون میکنی اسم ما رو هم تو لیست لینک ها بذارین منتظریم مرررررررررررررررررسی. موسیقی بی کلام http://instrumentalmusic.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد