موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

When History Was Made

/زمانی که تاریخ ساخته شده بود/


تراژدیک و حماسی

چیزی اضافه و کم نداره

چیزی که باید باشه ، هست


*اولین لینک بالا دست ِ چپ


download it


نظرات 4 + ارسال نظر
اله پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 20:15

اونم گرفتم... کلا همه اش رو گرفتم...همه اش خوبه... هم اش

نظر لطف شماس

اله پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 14:53

یه چیز دیگه... میدونی این اهنگ عالیه، فک کنم مثل Together we will live forver یا SongForElli سالها نتونم رهاش کنم...

Together We Will Live Forever فوق العادس
تو قسمت سرچ وبلاگ اینم سرچ کن شما حتما خوشت میاد
They Made History

علی پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 13:47

من مجبورم دوباره کامنت بذارم... این آهنگ فوق العاده است... خیلی ... بسیار...

علی پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 13:42

خوبه که میای و اهنگ میذاری...
من هروز به همین امید، ( یه اهنگ جدید) میام و سایتت رو چک میکنم...
این اهنگ AChapter In History هم که پخش میشه عالیه، حالا حالا ها برش ندار... ممنون

خواهش عزیز،
تم ِ پیانوی همین آهنگیه که دانلود کردی الان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد