موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Fantamentum

از این استیلا که توش یونانی میخونن!

مثه کارای Era و  Enigma 

پسندیدم خودم

موسیقی تیتراژ ِ مرد هزار چهره هم بوده؛ البته با تغییر .

از گروه آلمانی Lesiem

 آلبوم  Mystic Sprit Voices



download it




نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 17:35

ممنون بابت این مجموعه زیبا از موسیقی های ناب.
شادی کوچبک امروز من آشنایی با اینجاست.
موفق باشید

دلیل خوشحالی کوچکی بودن،
خوشحالی بزرگیست!

اله جمعه 20 دی 1392 ساعت 23:14

موسیقی قویه..و با صلابته... اما شاید متناسب با حال و هوای این روزای من نیس... ولی ممنون بابتش... :دی

خواهش..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد