موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Bella Notte

فقط لذتشو ببرید

Ludovico Einaudi



download it



نظرات 2 + ارسال نظر
Blue Flowerpot پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 20:45

می‌بخشید. فراموش کردم لینک را بذارم:
http://www.youtube.com/watch?v=GB2J4xNxWAY

Blue Flowerpot پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 20:41

سلام. من مدتیه که دنبال یه آهنگ میگردم.
این آهنگ (بی‌کلام) در تیتراژ ابتدایی سریال «مرد دو هزار چهره» پخش میشد؛ البته با تنظیم مجدد یک آهنگساز دیگه. من دنبال قطعه‌ی اصلی میگردم که فکر میکنم با آکاردئون یا سازی تو مایه‌های آکاردئون نواخته شده. ممنون میشم اگه اسم آهنگساز و اسم قطعه رو در صورتیکه اطلاعی داشته باشید به من بگید یا برای دانلود بذاریدش.
(اگه آهنگ مذکور رو به یاد ندارید این لینک یوتیوبِ قسمت اول مرد دو هزار چهره‌ست که تیتراژ ابتدایی توش موجوده.)
با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد