موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Toccata & Fugue In D Minor

اثر یوهان سباستین باخ،

اثر اصلی که با ارگ کلیسایی نواخته شده

یه باز نوازی از Vanessa Mae ــهم گذاشتم براتون

تو تیتراژ اول مرد دوهزار جهره از باز نوازیش استفاده شده.



Orginal Track



Vanessa Mae





نظرات 2 + ارسال نظر
اله شنبه 28 دی 1392 ساعت 11:42

سلام... من مدتی نبودم... و البته مدتی هم نخواهم بود... شاید دو هفته و شاید هم بیشتر... ( آلان هم گذری اومدم و باید برم) ... میام و دوباره همه رو گوش میدم... اما تو ادامه بده... موفق باشی، همیشه...

سلام؛
ممنون!
ادامه میدیم...

negarin جمعه 27 دی 1392 ساعت 15:56 http://negarinkade.blogfa.com

عالی...................

متاسفانه اسم موزیک وبلاگمو نمیدونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد