موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Yeraz

بُهت زدگی ...

سازش دودوک ارمنی ، از معدود سازهای بادی که میپسندم.

فوق العاده غم آلود

اثر Levon Minasian


منبع: SongSara


download it


نظرات 4 + ارسال نظر
اله سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 11:41

زیباست... و غمگین...

موسیقی من سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 17:32

/خسته/
گفتم ممکنه دوست نداشته باشید نظر بصورت عمومی نمایش داده بشه تاییدش نکردم.
این جا جای این گونه صحبت ها نیست . . .
ولی خب بنظرم،
فلسفه ی وجود درد برای بودنه درمانه
همین

خسته سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 01:14

ای کاش می شد خسته نباشم؛ ولی چه کنم که از زندگی خسته ام و این درد را چاره ای نیست به جز مرگــــــــ ــ .
و از شما ممنونم که تلخی این زندگی مسخره را برای لحظاتی از تن ما بیرون می کنید با معرفی آهنگ های زیبایتان.

پاینده باشید.

خواهش دارم...
آدما تا وقتی به چیزی اعتقاد داشته باشن نا امید و پوچ گرا نمیشن.

خسته دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 09:56

سلام

آهنگ هاتون واقعا زیبا هستند؛ معلومه با دقت انخاب میشن.
مشتری وبلاگتون شدم!

سلام
خسته نباشید! :)
خوشحال شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد