موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

Ah Bir Atash

باز هم دودوک ِ ارمنی ...

ایندفعه با نوایی شاد تر

اثر علیخان صمدوف هنرمند ترک

زیباست


download it






نظرات 2 + ارسال نظر
arasteh پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 18:06 http://www.deletangam.blogfa.com

salam ali hasti fek konam
manam arasteh hastam
Webe ghashangi dari
manam mosighi joziy az zendegime
behet tabrik migam babate webe khobet
ye soal daram ahange weblogwto az koja avordi??????

اله جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 11:31

دوست من... خوشحالم که مدت ها پیش با وبلاگت اشنا شدم... شما بهترین ها رو انتخاب می کنید... یا شاید هم بهترین هاموون یکیه... و انتخاب هامون... و حتی سلیقه هامون...

لطف دارید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد