موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام
موسیقی من...

موسیقی من...

دانلود موسیقی بی کلام ، دانلود موسیقی متن فیلم ، وبلاگ بی کلام

The Man With Hangig Arms

از آخرین آلبوم منتشر شده Yann Tiersen

Everything Calm 2013

جالبه ...

Soundtracks



download it



نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 13:31

خیلی خیلی ممنون بابت اهنگایی که گذاشتی فوق العادن همگی! yaşa

خواهش دارم...

گل بارون زده شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 19:35 http://nab-poems.blogfa.com

همیشه از شنیدن آهنگهای یان تیرسن لذت میبرم و گاهی همراه با لذت بردن حسی شبیه رنج کشیدن با من همراه میشه در کل عاشق تمام قطعات ساخته شده توسط یان تیرسن هستم، دستتون درد نکنه.

اله سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 12:04

نمی تونم با این اهنگ ارتباط بگیرم... در مجموع فک میکنم از سبک یان تیرسن لذت نمی برم... ممنون ولی

ر. شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 07:44

snow prelude رو واسه دانلود نذاشتین تو پستاتون؟

گذاشتم قدیم تر، تا اونجایی که یادمه ...
اگه نبود بگید پستش میکنم.

اله جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 11:33

اهنگ پس زمینه تون یه چیزی در حد محشره... شاید هم بیشتر... prelude... قبلی هم فوق العاده بود... این سبک اهنگ های پس زمینه رو تغییرش ندین... دوستون دارم...

خودمم به شدت میپسندمش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد